Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
salut c moi jamila
Archives
14 juin 2008

حبيببـــــــــــــــــــــــىبتتكلم فى اية انا

   

                      

»-(¯`v´¯)-»*_sadxsad_»-(¯`v´¯)-»

حبيببـــــــــــــــــــــــى
بتتكلم فى اية انا كلى ملكك
بتحلم باية انا رهن اشارتك
ارتاح قلبى لما جتلك
وأختك فى حضنى وحضنتك

مابقتش عايزة من الدنيا حد غيرك
دا أنا كنت اموت لو فكرت اسيبك

لانك الهوا اللى بتنفسة

الكلام اللى بهمسة

الاحساس اللى بلمسة

حبك حب ما شفهوش انسان
ولو دورت عليك بلاقيك

الحب عندك اسمى من كل الوجود
خلتنى احبك حب ملوش حدود
وخلاص اتعلقت بيك


قلبك جواة كل معانى الحنان

مجرد ما أفكر فيك بأشوفك قدامى
معايا فى كل وقت حتى فى احلامى


انا اللى بقولك انا نفسى اسكن حضنك
واعيش حياتى واموت وأنا جوا قلبك
حبيبـــــــــــــــــــــى

                                 

»-(¯`v´¯)-»*_sadxsad_»-(¯`v´¯)-»

user posted image

   

jamila+jamal=love

ÇÖÛØ åäÇ áÊÑí
ÇáÇÝÖá 

لمراسلتى عبر الاميل

ßáãäì Úáì ÇáÇãíá ÇáÊÇáì

samira_bonaser@hotmail.fr

Publicité
Commentaires
Publicité
Publicité